Receive email notifications by changing your settings.
Click on your picture in the top right corner, go to Preferences and select your notification preferences.
Thank you for contributing to our forum!
Please keep in mind:
1. To only comment on the topic where the discussion is about. Do you have a new question or topic? Please start a new discussion.
2. Be kind to other users!

Importeren van data blijft hangen

Sinds kort heb ik moeite met het importeren van data. Dit gaat om data die ik via de wizard in Tygron via ArcGIS Online probeer te importeren. Dit ging altijd prima, maar op dit moment blijven alle import stilstaan bij de stap ‘import from layer’, het blauwe laad-icoontje gaat draaien en normaal duurde dit enkele seconden. Nu blijft de wizard hier op hangen. Ik heb recent wel een update gehad. Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen?

Comments

  • Hoi @Hogeschoolarnhemnijmegen 2,


    Deze issue kan ik reproduceren en is vermoedelijk een bug. We gaan er naar kijken en zodra hier een update over is, laat ik het weten.

    Misschien als mogelijke workaround kun je de data uit ArcGIS Online downloaden als bestand en inladen via de Geo Data Wizard om zo toch de data in je project te kunnen importeren.

    Tygron support team

  • Hoi @Hogeschoolarnhemnijmegen 2,

    We hebben hiernaar gekeken en deze issue zou nu opgelost moeten zijn op de LTS. Het is dus nu weer mogelijk om data uit ArcGIS Online toe te voegen aan een project. Als er toch nog een issue blijkt te zijn, dan horen we het graag!

    Tygron support team

Sign In or Register to comment.