Receive email notifications by changing your settings.
Click on your picture in the top right corner, go to Preferences and select your notification preferences.
Thank you for contributing to our forum!
Please keep in mind:
1. To only comment on the topic where the discussion is about. Do you have a new question or topic? Please start a new discussion.
2. Be kind to other users!

Culvert minimum diameter

Hoi,

Voorheen was er een parameter waar ingesteld was wat voor TYGRON de minumum diameter is van duikers, standaard toch 0,3 meter. Ik de huidige versie kan ik deze parameter niet terug vinden.

Daarom ben ik nu benieuwd hoe op dit moment TYGRON de diamters van duikers afhandeld?

Groeten Jesse

Tagged:

Comments

  • Beste @Jesse Jager ,

    De diameter van duikers wordt weergegeven met de attribuut CULVERT_DIAMETER. Indien je een duiker toevoegd, krijgt deze functie de attribuut automatisch mee. Standaard krijgt deze de waarde 1 (meter).

    Zie ook onze WIKI: https://support.tygron.com/wiki/Culvertdiameter(Water_Overlay)

    Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent

  • edited April 2022

    Hoi Vincent,

    Dank je voor de reactie. Ik heb vandaag nog even met een frisse blik gekeken en ik heb de attribuut waarde terug gevonden, dit is een attribuut onder de overlay. Ik zocht op Culvert.... en het attribuut heet minimal_culvert_diameter_m. Deze stond net bij mij op standaard 0,25. Dit betekend dat alle duiker diameters kleiner dan 0,25 op 0,25 gezet worden.

    Ik denk dat het een goede verbetering is dat deze parameter onder Advanced Settings aan te passen wordt. Ik merk dat hij nu te onzichtbaar is en dat hierdoor deze parameter te onbekend is bij gebruikers. Ik zelf merk ook dat het lastig is deze terug te vinden terwijl ik van het bestaan weet.

    Groeten Jesse

Sign In or Register to comment.