Receive email notifications by changing your settings.
Click on your picture in the top right corner, go to Preferences and select your notification preferences.
Thank you for contributing to our forum!
Please keep in mind:
1. To only comment on the topic where the discussion is about. Do you have a new question or topic? Please start a new discussion.
2. Be kind to other users!

Edit project in Tygron not possible

Ik loop tegen wat problemen aan bij het openen van Tygron. Zo kan ik zelf geen nieuwe projecten starten en kan ik alleen maar in een project werken als iemand anders er in aan het werken is (via join). Ik kan geen gedeeld project ook openen alleen maar een session.

Hoe valt dit op te lossen?

Tagged:

Comments

  • Beste Sofie, de tip is om even jouw rechten die zijn toegewezen in account settings te controleren. Mogelijk staat deze nog op 'Host Session', wat wil zeggen dat je net een niveau te laag zit om zelf aan de slag te kunnen met je eigen project. Bij die setting kan je alleen maar een project van iemand anders opstarten of joinen.

    Ons advies is dat je even contact met jeTygron domeinmanager(s) opneemt en vraagt om jouw account naar 'Editor' niveau op te waarderen, dan kan jij ook je eigen project aanmaken en editen.

    Veel succes! Hedi

    Tygron Support Team

  • edited March 2021

    Hallo Sofie,

    Hierbij deel ik ook graag nog dit filmpje met je. https://youtu.be/4s0voa6Uv2g

    Hierin wordt uitgelegd wat de mogelijkheden zijn voor het samen in een project werken en welke rechten je nodig hebt om zelf projecten te kunnen editen.

    Wie weet is dit ook nog interessant voor je.

    Kind regards,
    Hansje
    Tygron support team

Sign In or Register to comment.