Receive email notifications by changing your settings.
Click on your picture in the top right corner, go to Preferences and select your notification preferences.
Thank you for contributing to our forum!
Please keep in mind:
1. To only comment on the topic where the discussion is about. Do you have a new question or topic? Please start a new discussion.
2. Be kind to other users!

Timeframes worden niet alle getoond bij afspelen

edited April 2019 in Water

Hoi,

Ik merk regelmatig dat bij het afspelen van de timeframes niet alle getoond worden. Bij he opnemen van de beelden via windows vallen er meer beelden weg. Volgens mij is er een realtie tussen grafische kaart cappaciteit en voorkomen. Mijn grafische kaart scoort medium.

Linkje waar film mee te downloaden is waarin de timeframe haperingen zichtbaar zijn.
https://we.tl/t-uezg9nsZVu

Groeten Jesse

Comments

  • Hoi Jesse,

    De haperingen bij het afspelen van de timeframes kunnen inderdaad gekoppeld zijn aan de kwaliteit van de gebruikte grafische kaart. Echter, het verspringen in de tijd is waarschijnlijk een gevolg van je netwerkverbinding die moeite heeft met het binnenhalen van de hoeveelheid data. Een oplossing hiervoor kan zijn om de gehele simulatie (dus alle timeframes) eerst een keer volledig af te laten spelen, zodat alle data eerst binnengehaald kan worden (ofwel bufferen/cachen). Bij de volgende keer afspelen zouden de tijdsprongen dan moeten verdwijnen.

    Ik hoop dat dit voor je werkt!

    Jorn

  • Hoi,

    Je oplossing lost het niet helemaal op. Wel gebeurd het meer bij projecten met veel timeframes. Ik probeer nog te testen want volgens mij zijn het dan steeds dezelfde frames die niet tonen. Je hoort nog van me.

    Groeten Jesse

Sign In or Register to comment.