Receive email notifications by changing your settings.
Click on your picture in the top right corner, go to Preferences and select your notification preferences.
Thank you for contributing to our forum!
Please keep in mind:
1. To only comment on the topic where the discussion is about. Do you have a new question or topic? Please start a new discussion.
2. Be kind to other users!

Project op afstand bekijken dat student heeft gemaakt

hoe kan ik een project bekijken/beoordelen dat een student heeft gemaakt? 

Twee studenten hebben een game sessie gemist, en moesten daarom als vervangende opdracht op eigen gelegenheid een project aanmaken en ermee aanklooien. Nu kan ik wel zien dat ze bij de 'Projects' in ons domein staan, maar ik weet niet hoe ik ze kan openen en bekijken, ik zie ze niet in het lijstje voor de Edit Project , of Single-User. Moet de student ergens een vinkje aanzetten?


Tagged:

Comments

  • Hallo @Aeres-hogeschool Karin ,

    Het klopt dat je het project op afstand kunt bekijken.

    De owner van het project (in dit geval de student), moet de permissions van het project zo instellen dat anderen binnen het domein ook toegang krijgen.

    Meer informatie hierover kan je vinden op onze wiki https://support.tygron.com/wiki/Permissions

    Hopelijk lukt het nu om het project te bekijken en te beoordelen. Als het de moete waard is dan is het misschien leuk om een screenshot van het project te delen hier :)

    Kind regards,
    Hansje
    Tygron support team

Sign In or Register to comment.