Receive email notifications by changing your settings.
Click on your picture in the top right corner, go to Preferences and select your notification preferences.

Manning in Floodplains/surface

Hello,

I have a question about the Water Manning values of the argicultural surfaces like in the floodplains.

It seems that the manning value in the terrain " maisvelden" does not appear in the terrain overlay. In the figure you can see that the manning value of the maisvelden at my mouse is 0.04. How can I change the water manning value of the argicultural terrains in the floodplain (like the area selected with the mouse)? I thought that only terrains of type 'surface' have an assigned WATER_MANNING or is this hidden somewhere else?

Greetings,

Raymond

Best Answer

Answers

• edited April 2020

Hoi Godelief,

De function tabel oplossing had ik ook in gedachten. Ik zie alleen in mijn project maisvelden niet als separaat buildingtype in de function table. Ook kan ik het via add niet toevoegen als extra functie in de tabel. Volgens mij vallen maisvelden etc onder de Function name akkerbouwgewassen.

Groetjes Jesse

• Hoi Jesse,

Maisvelden is wel een bestaande functie in het Platform.

Misschien dat jij een andere regio hebt in je project? Elke regio heeft namelijk bepaalde functies die passen bij de regio. De regio bekijken (en aanpassen) kun je doen door over de knop Buildings te hoveren en Select World Region te kiezen:

Zoals je in de afbeelding kunt zien heb ik in mijn project Northwestern Europe. Welke regio heb jij in je project?

Tygron support team

• Hoi,

Ha, je hebt gelijk. Ik weet wat er mis is gegaan bij mij bij het zoeken. Ik zocht naar mais en was blind voor maisvelden.

Groeten Jesse

• Ok, fijn dat je de functie gevonden hebt Jesse!

Tygron support team