Receive email notifications by changing your settings.
Click on your picture in the top right corner, go to Preferences and select your notification preferences.

Undergroud naam aanpassingen en toevoegingingen worden niet goed verwerkt.

Hoi,

Ik wil graag cunetzand toevoegen aan underground. Twee methoden geprobeerd: Ik heb een nieuwe underground toegevoeg met als parent zand en een bestaande grondsoort gedupliceerd. In beide gevallen wordt deze laag met naam cunetzand niet selecteerbaar als je via terrain, import geodata deze laag wilt koppelen. Wel is mij net opgevallen dat bij het dupliceren deze laag wel zichtbaar is als naam (2) maar niet met de gewijzigde naam. Ook in de overlay wordt de nieuwe naam niet getoond maar wel de naam (2).

Groeten Jesse

Comments

  • Hoi Jesse,

    Je hebt gelijk, dit is een bug. Zodra hier een update over is, laat ik weten!
    Als je een nieuw ondergrond type aanmaakt, heeft het nieuwe terrain een nummer groter dan 100000 als naam in de lijst met terrain types in de geo data wizard.
    Als je een bestaande ondergrond soort kopieert, dan komt er een (2) achter de naam te staan in de lijst met terrain types in de geo data wizard.

    Voor nu kun je dus door een van de namen hierboven te kiezen bij het inladen van de data, alsnog jouw nieuwe terrain type kiezen. Vergeet dan inderdaad niet om ook de naam in de legenda nog aan te passen naar de juiste naam.

    Tygron support team

  • Hi @Jesse Jager ,


    Deze issue is gefixt. Het is nu dus mogelijk om een nieuwe grondsoort toe te voegen en deze een eigen naam te geven. Deze naam is vervolgens bijvoorbeeld zichtbaar in de TQL Query tool en in de Geo Data Wizard.

    Tygron support team

Sign In or Register to comment.