Receive email notifications by changing your settings.
Click on your picture in the top right corner, go to Preferences and select your notification preferences.

Afvoer duiker met meerdere rainfal overlays

Hoi,

Ik heb een project met twee rainfall overlays. 1 hiervan staat actief in simulation, de tweede niet.

Nu heb ik in mijn plan een duiker die ik als maatregel aan kan zetten via een event. Ik wil hiervan het debiet wat de duiker verwerkt bekijken, heb hiervoor een indicator gemaakt die met: SELECT_ATTRIBUTE_WHERE_BUILDING_IS_2715_AND_NAME_IS_OBJECT_FLOW_OUTPUT4 het debiet opvraagt en toont. Nu onstaat bij mij de vraag van welke overlay(s) het debiet getoont wordt. De actieve, beide?

Als beide worden gebruikt hoe wordt dan voor iedere overlay het debiet bepaald op basis van de duiker kenmerken en opgeteld of loopt het samen en voer ik netto te weinig af?

Heeft iemand ervaring? Ik heb even niet de tijd om hier een testproject van te bouwen.

Groeten Jesse

Comments

  • Hoi Jesse,

    Het nummer achter OBJECT_FLOW_OUTPUT verwijst naar het ID van je overlay.
    De duiker in jouw project zou dus twee verschillende output attributen moeten hebben, elk met een ander nummer.

    Tygron support team

  • Hoi,

    Dank je voor je antwoord!

    Ik heb ook een wens: Dat je bij de overlays bij General tabblad het overlay nummer kunt zien. Ik gebruik nu de Query tool maar ik merk dat je wel op moet letten met de namen die de overlays hebben.

    Groeten Jesse

  • Hoi Jesse,

    Met de Query tool kun je inderdaad dit nummer opvragen. Ik ga jouw wens doorgeven als feature request. Zodra er een update hierover is, laat ik het weten!

    Tygron support team

  • Hoi @Jesse Jager ,

    Op de Preview is het nu mogelijk gemaakt dat je voor Indicatoren en Overlays in de General tab het ID van de indicator of overlay kunt zien. Je hoeft nu dus niet meer de Query tool hiervoor te gebruiken.



    Tygron support team

Sign In or Register to comment.