Receive email notifications by changing your settings.
Click on your picture in the top right corner, go to Preferences and select your notification preferences.

Rainfall Update Later

Hoi,

Ik heb eerder een project met update later i.v.m. lange rekentijd klaargezet. Toen ik het project vanochtend opende begon het project te rekenen. Als ik de debug info bekijk lijkt het er op dat er helemaal niet gerekend is met update later.

Daarom de vraag: wat is de juiste werkwijze om update later te gebruiken.

Heb nu uiteindelijk wel de nieuwe resultaten.

Groeten Jesse

Best Answer

  • Accepted Answer

    Hallo Jesse,

    Op het moment dat je op 'Update Later' klikt, word je gevraagd of je de sessie in leven wilt houden en de update na 17.00 uur wilt laten starten. Klik op 'Yes'. Wanneer je het project vervolgens afsluit, geef je aan het project NIET te willen opslaan, gezien de sessie toch in leven wordt gehouden en deze mogelijk bezig is met een berekening. Vanaf 17.00 uur zal de berekening dan op de achtergrond worden uitgevoerd.

    Is het mogelijk dat je de 'Update Later' hebt geannuleerd door er nogmaals op te klikken, of heb je misschien tussentijds de 'Keep Editor Session Alive' uitgevinkt?

Answers

  • Hoi Jorn,

    Je vragen weet ik geen zeker antwoord op, volgens mij heb ik keep alive yes gedaan maar ook gesaved. Wel stond bij weer opstarten op de plek update later nog de melding dat hij om 17:00 op die dag dat ik het aan gezet heb zou starten.

    Ik zal opletten dat ik de volgende keer het volgens je aanwijzingen werk. Mocht het misgaan laat ik het weten.

    Groeten Jesse

  • In de 2020 versie van het Tygron Platform krijg je nu standaard een email als de berekening klaar is bij een geplande update (update later)​.

    Tygron support team

Sign In or Register to comment.