Receive email notifications by changing your settings.
Click on your picture in the top right corner, go to Preferences and select your notification preferences.

Instellen tijd dat timeframes getoond worden.

Hoi,

Ik wil graag instellen dat timeframes in de overstromingsmodule wat langer in beeld blijven. Kan dat? Nu gaat het overstromingsbeeld te snel.

Groeten Jesse

Comments

  • Hello Jesse,

    You can add more timeframes to make the flood go slower. This can be done in the second-last step in the wizard.

    Kind regards,
    Hansje
    Tygron support team

  • Hoi,

    Dat had ik ook gedaan. Ik merk dat de beelden dan nog steeds voorbij razen. Het is vooral afhankelijk van je modelgroote denk ik te zien.

    Ik zou graag in kunnen stellen wat de ' showtijd' is zodat je bijvoorbeeld langzaam kunt afspelen om beelden goed op te nemen. Met een project met 145 timeframes is ieder beeld afzonderlijk vooruit klikken ook ondoenlijk.

    Groeten Jesse

  • edited March 2019

    Een tweede reden waarom ik graag tijd wil kunnen opgeven is dat ik merk dat nu regelmatig de beelden sneller voorbij komen dan mijn computer in staat is te tonen. Je ziet dan enkele lege beelden in het vollopen voorbij komen.

    Groeten Jesse

  • Hello Jesse,

    Thank your for your response. I will add this remark to the feature request.

    Kind regards,
    Hansje
    Tygron support team

Sign In or Register to comment.